#Salzburg, ich liebe Dich

By 27. Oktober 2016Prophezeiung

Was die Zukunft für uns bringen wird? Nichts! Doch was ist „Nichts“ hat uns nicht schon Heidegger gelehrt, dass es das „Nichts“ nicht gibt. Hat nicht er bereits festgestellt, dass das „Nichts“ mit dem „Sein“ untrennbar verbunden ist? Also fragen wir uns besser was wird Salzburg den SEIN? Wird es als Kaff bezeichnet werden. Das einzige Überbleibsel sind Bauern mit Rinderherden. Vielleicht, wenns gut geht ein Schwein? Soll das Salzburg sein? Oder wird es eine aufstrebende Metropole? Ich wiederhole: Eine riesige Stadt. Cut! (Verwirrt, Skeptisch) Mit einem Kraftwerk mit 10000 Gigawatt? Schachmatt! Das wäre der Tod. Das wäre das Ende. Dadurch wär Salzburg bedroht. Allein schon Tschernobyl spricht Bände! Wird so Salzburg zerstört? Aber das wär doch unerhört! So ganz ohne Stil, Nein das wär zu viel! Oder gehn wir durch TTIP zugrunde? Schreit Trump in die Runde: Ihr habts so gewollt. Der erste Panzer er rollt. Die Biowaffen verpesten die Bewohner auf Salzburgs Resten. Oder überrollen die ach so gefährlichen Flüchtlinge unser Land? Ne das wär ne Schand. Doch zumindest wär dann einer immer richtig gelegen. Geben die Bewohner jetzt Strache ihren Segen? Kann er jetzt sagen, ich hab es gewusst. Genau deswegen hab ich die Leute schon jahrelang gegen Fremde gehusst. Aber deswegen fall ich vor ihm sicher nicht in die Knie! Ich spuck ihm bis zuletzt ins Gesicht. Für mich ist er schlimmer als Vieh. Mit ihm seh ich für Salzburg kein Licht! Deshalb hoff ich für Salzburg Sei offen für Neues Doch scheu dich vor Schlechtem Schüttel dir schadende, schmarotzende Parasiten aus dem Fell. Doch nimm frohen Mutes das auf was dich stärkt. Denn nur ein starkes Salzburg kann die Zukunft bewältigen. Doch zum Ende bekenne ich mich: Salzburg du bist mein „Ich“ Salzburg du bist unverbesserlich. Hashtag: Salzburg ich liebe dich!!!

Join the discussion 9 Comments

  • dating site sagt:

    Heya i’m for the primary time here. I found this board
    and I in finding It really helpful & it helped me out much.
    I am hoping to give something back and help others such as you aided me.

  • This is very interesting, You’re a very skilled blogger. I’ve joined your rss feed and look forward to seeking more of
    your fantastic post. Also, I’ve shared your site in my social networks!

  • Hi, Neat post. There is a problem with your website in web explorer, could test this?

    IE nonetheless is the market leader and a huge element of folks will
    pass over your fantastic writing due to this problem.

  • quest bars sagt:

    First off I would like to say awesome blog! I had
    a quick question that I’d like to ask if you do
    not mind. I was interested to find out how you center yourself and
    clear your thoughts before writing. I have had a tough time
    clearing my thoughts in getting my ideas out.
    I do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes tend
    to be wasted just trying to figure out how to begin. Any suggestions or
    hints? Many thanks!

  • tinyurl.com sagt:

    Hi there would you mind letting me know which webhost you’re utilizing?
    I’ve loaded your blog in 3 completely different internet browsers and I
    must say this blog loads a lot quicker then most.

    Can you suggest a good web hosting provider at a honest price?

    Thanks a lot, I appreciate it!

  • tinyurl.com sagt:

    You’ve made some decent points there. I checked
    on the web for more information about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

  • Like!! Thank you for publishing this awesome article.

  • Hmm is anyone else having problems with the images on this blog loading?
    I’m trying to figure out if its a problem on my end or if it’s the blog.
    Any suggestions would be greatly appreciated.

  • Unquestionably consider that which you said. Your favourite reason appeared to
    be on the web the easiest thing to take note of. I say to you, I certainly get irked while other
    folks think about worries that they just do not recognise
    about. You managed to hit the nail upon the highest and outlined out the whole thing with no need side effect , other people could take a
    signal. Will probably be again to get more. Thanks

Leave a Reply